LAKGRUPPEN - noteikumi un nosacījumi
Mēs cenšamies darīt visu iespējamo, būt caurspīdīgiem un uzskatām, ka godīga uzņēmējdarbība ir pareizais ceļš.
- Kasper Dupont, Business Development Manager
Piegāde
Mūsu mērķis ir apstrādāt jūsu pasūtījumu pēc iespējas ātrāk. Mēs pastāvīgi cenšamies piedāvāt pievilcīgas piegādes iespējas par labām cenām. Piegādes iespējas var atšķirties atkarībā no atrašanās vietas. Mēs piegādājam preces visās darba dienās, izņemot valsts svētku dienas un noteiktas slēgtas dienas katru gadu.
Piegāde notiek ar LAKGRUPPEN nolīgtu pārvadātāju vai kurjerdienestu ar šādiem piegādes nosacījumiem: Ex-works. (INCOTERM 2010), kas nozīmē, ka piegādes risks pāriet uz klientu, kad prece atrodas pārvadātāja rokās. Ja vien nav norunāts vai norādīts citādi.
Pircējam ir pienākums nodrošināt, ka piegādes informācija ir pareiza. Tajā ir norādīta pasūtījumā izmantotā piegādes adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese. Informācija tiek izmantota pavadzīmes aizpildīšanai un tiek nodota ekspeditoram.
Pasūtot preces ar ANO numuru, apzīmētas bīstamas preces, tiek pievienota vides maksa 11,33 € par pasūtījumu. Maksa sedz izmaksas par preču, kas marķētas ar bīstamām kravām, apstrādi, lai tās būtu iesaiņotas vai pareizi apstrādātas, tādējādi neradot risku veselībai vai drošībai.
Klientam piegādes laikā ir jāpārbauda visi produkti, rezerves daļas un saistītie pakalpojumi. Ja klients pamana kļūdu vai defektu, uz kuru klients vēlas atsaukties, par to nekavējoties jāziņo LAKGRUPPEN. Ja par kļūdu vai defektu, kuru klients ir pamanījis vai kam vajadzētu būt, LAKGRUPPEN netiek nekavējoties paziņots, vēlāk to nevar pieprasīt.
Atgriešana un atcelšana
Mēs vēlamies atvieglot mūsu interneta veikala lietošanu - tas pats attiecas uz atgriešanu. Mēs vienmēr aicinām jūs pārbaudīt iegādātos produktus, rezerves daļas un saistītos pakalpojumus piegādes laikā. Ja atklājat kādu kļūdu vai defektu, uz kuru vēlaties atsaukties, par to nekavējoties rakstiski jāpaziņo LAKGRUPPEN. Preces, kuras vēlaties atgriezt, ir jāatgriež būtībā tādā pašā stāvoklī un daudzumā, kādā tās saņēmāt, lai atgūtu pilnu pirkuma cenu.
Ja atceļat pirkumu, mēs piedāvājam preci(-es) atgriezt 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Prece, kas ražota/sajaukta speciāli Jums, nevar tikt atgriezta, turklāt preces, kas atzīmētas kā "nav noliktavā esoša prece", nevar atgriezt, jo tā ir pasūtīta tieši Jūsu individuālajam pasūtījumam.
Jums ir tiesības sūdzēties par ražošanas defektiem, kas radušies 2 gadu laikā pēc preces piegādes. Vairumā gadījumu defektus var novērst ar remontu, ja izrādās, ka pēc 2 labošanas mēģinājumiem prece joprojām ir defektīva, prece tiks nomainīta pret jaunu, tāda paša veida un modeļa. Protams, prasība, ka sūdzība ir pamatota un defekts nav radies preces nepareizas lietošanas vai citas kaitējumu radošas rīcības rezultātā. Ja konstatēsim nepareizu preces lietošanu vai neparastu nolietojumu, piegādes izmaksas netiks atmaksātas.
Saistībā ar pasūtījuma kļūdām mēs izmantojam tiesības izrakstīt rēķinu 10% apmērā no preču cenas kopējās summas.
Tonētos produktus nevar atgriezt, ja pēdējās lietošanas datums ir mazāks par 6 mēnešiem.
Ja minētie nosacījumi netiks izpildīti, būs gadījumi, kad prece zaudēs visu vai daļu no savas vērtības un jūs nevarēsit atgūt naudu.
Atgriešana nosūtīta uz:
Jūsu pasūtījuma piegādes adrese. Pirms sūdzības nosūtīšanas, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni 63 156 666. Atgriežot preci, lūdzu, pēc iespējas detalizētāk norādiet, kāda ir problēma.
Produkti, rezerves daļas un pakalpojumi
Produkti un rezerves daļas, kas tiek pārdoti un piegādāti, ir jauni un atbilst Dānijas tiesību aktiem piegādes brīdī. LAKGRUPPEN pārdod un piegādā preces rezerves daļas, ja mēs varam tās pasūtīt no trešās puses. Saistītie pakalpojumi, ko LAKGRUPPEN pārdod un piegādā saistībā ar produktu vai rezerves daļu pārdošanu un piegādi, piemēram, mitru izstrādājumu tonēšana, tiek veikti pareizi un piegādes brīdī atbilst Dānijas tiesību aktiem.
Saistītie pakalpojumi, ko LAKGRUPPEN pārdod un piegādā saistībā ar produktu vai rezerves daļu pārdošanu un piegādi, piemēram, krāsu, laku tonēšana vai tamlīdzīgi, tiek veikti mākslīgi un piegādes brīdī atbilst Dānijas tiesību aktiem.
Aizmugurējais pasūtījums
Iegādājoties produktus, kas nav noliktavā vai marķēti kā "nav noliktavā esošās preces", atlikušais(-ie) produkts(-i) tiks nosūtīts pēc iespējas ātrāk. Visas preces, kas ir noliktavā, tiks nosūtītas nekavējoties. Neizpildīta pasūtījuma gadījumā no jums tiks iekasēta tikai summa, kas vienāda ar sūtījumu. Atlikušais norēķins tiek veikts, kad saņemat nepabeigto pasūtījumu.
Pasūtot preces, tiks parādīts, vai prece nav noliktavā vai ir atzīmēta kā nenoliktavā esoša prece. Pasūtījuma apstiprinājumā būs arī norādīts, vai pasūtījums ir paredzēts daļējai piegādei. Ja esat pasūtījis vienu vai vairākas preces, kurām šķiet beidzies derīguma termiņš, ar jums sazināsies pēc iespējas ātrāk, lai atrastu nomaiņas preci.
Cena
Cenas ir norādītas EUR un tiek atjauninātas katru dienu. LAKGRUPPEN patur tiesības mainīt cenas bez iepriekšēja brīdinājuma. Mājaslapā norādītās cenas ir spēkā, ja vien nav panākta cita vienošanās. Rezervācijas tiek veiktas cenu kļūdām utt., kas radušās piegādes neveiksmes, nodokļu izmaiņu, izpārdotu preču, valūtas maiņas, kara, terora, dabas katastrofu, nepārvaramas varas un drukas kļūdu dēļ.
Maksājums
Mēs pieņemam maksājumus ar Visa, Mastercard un Maestro. Nav karšu maksas. Summa tiek atskaitīta tikai tad, kad prece ir nosūtīta. Ja esat pasūtījis vairākas preces un viena no precēm ir pēc pasūtījuma, mēs neieturēsim samaksu par šo preci, kamēr prece nav nosūtīta.
Apmaksa ar debetkarti
Mēs izmantojam Worldline/Bambora kā maksājumu vārteju un ieguvējus. Tas nozīmē, ka, pasūtot un maksājot ar kredītkarti, visus maksājumu darījumus veic Worldline, un LAKGRUPPEN nevar piekļūt jūsu kredītkartes datiem. Visa saziņa tiek šifrēta ar drošu savienojumu.
Apmaksa ar rēķinu
Līgumam par apmaksu ar rēķinu ir nepieciešams atsevišķs mūsu finanšu departamenta kredītvērtējums. Rēķini ir jāapmaksā, lai rēķina summa būtu pieejama atbilstoši saskaņotajiem apstākļiem. Rēķini tiek nosūtīti pa e-pastu. Tādējādi jums ir jābūt e-pasta adresei, uz kuru var nosūtīt rēķinus. LAKGRUPPEN patur tiesības piederēt produktiem līdz pilnīgai un galīgajai samaksai. (piem., spektrometrs). Ja rodas pamatotas šaubas par klienta spēju maksāt, LAKGRUPPEN ir tiesības samazināt kredītu un kredīta summu, pieprasīt priekšapmaksu vai pieprasīt nodrošinājumu turpmākajām piegādēm.
Ja rēķini netiek laikus apmaksāti tādu iemeslu dēļ, par kuriem LAKGRUPPEN nav atbildīgs, LAKGRUPPEN pienākas procenti no maksājamās summas 1,5% gadā. mēnesi no maksājuma datuma līdz maksājuma veikšanai. Turklāt tiek piemērota maksa 20 EUR.
Ja nokavētie rēķini netiek apmaksāti 14 dienu laikā no LAKGRUPPEN rakstiska maksājuma pieprasījuma saņemšanas, mums ir tiesības papildus procentiem atcelt ar kavējumu saistīto preču, rezerves daļu un/vai saistīto pakalpojumu pārdošanu, atcelt tādu produktu, rezerves daļu un/vai saistīto pakalpojumu pārdošanu, kuri vēl nav piegādāti klientam vai kuriem nepieciešama priekšapmaksa, un/vai citi pilnvaru pārkāpumi. Mēs paturam tiesības pārdot līdz pilna apmaksas saņemšanai.
Piedāvājums
Jebkurš piedāvājums ir spēkā 10 dienas no piedāvājuma datuma, ja vien piedāvājumā nav norādīts citādi. Ja piedāvājums nav datēts, tas ir spēkā 10 dienas no nosūtīšanas. Piedāvājumu pieņemšana, ko LAKGRUPPEN saņem pēc pieņemšanas termiņa beigām, netiek uzskatīta par spēkā esošu, ja vien mēs nepaziņojam klientam citādi.
Likuma un norises vietas izvēle
Pušu tirdzniecība visos aspektos ir pakļauta Dānijas tiesību aktiem. Jebkurš strīds, kas var rasties saistībā ar pušu tirdzniecību, ir jāizšķir Dānijas tiesā.
Garantija
LAKGRUPPEN nodrošina produktus, rezervētos un saistītos pakalpojumus bez materiālu defektiem un dizaina, materiālu un ražošanas defektiem 24 mēnešus pēc piegādes. Garantijas ietvaros nomainītām detaļām garantijas laiks ir 3 mēneši no nomaiņas, bet ne vairāk kā 24 mēneši no sākotnējās piegādes.
LAKGRUPPEN garantija neattiecas uz nodiluma daļām un defektiem, kas radušies: 1, parasts nolietojums. 2, uzglabāšanu, uzstādīšanu, lietošanu vai apkopi, pārkāpjot Sabiedrības norādījumus vai vispārējo praksi. 3, remontu vai pārveidošanu, ko veic jebkurš cits, izņemot Sabiedrība. 4, un citi nosacījumi, piemēram, Uzņēmums ir bezatbildīgs.
Ja klients garantijas laikā konstatē defektu vai defektu, uz kuru klients vēlas atsaukties, tas mums nekavējoties rakstiski jāpaziņo. Ja par kļūdu vai defektu, ko klients atklāj vai kuram tas bija jāatklāj, mums nav nekavējoties rakstiski paziņots, vēlāk to nevar pieprasīt. Klientam ir jāsniedz Sabiedrībai Sabiedrības pieprasītā informācija par paziņoto kļūdu vai defektu.
Saprātīgā termiņā pēc tam, kad LAKGRUPPEN saņems no klienta paziņojumu par defektu vai defektu un ir izskatījis pretenziju, Uzņēmums informēs klientu, vai uz defektu vai defektu attiecas garantija. Klientam pēc pieprasījuma ir jānosūta uzņēmumam bojātās detaļas. Klients uzņemas detaļu izmaksas un risku transportēšanas laikā uz uzņēmumu. Uzņēmums uzņemas detaļu izmaksas un risku transportēšanas laikā līdz klientam, ja uz defektu vai defektu attiecas garantija.
Saprātīgā termiņā pēc tam, kad LAKGRUPPEN ir paziņojis klientam atbilstoši pozīcijai. 4, ka uz defektu vai defektu attiecas garantija, Uzņēmums novērsīs defektu vai defektu: (I) nomainot vai salabojot bojātās daļas vai (II) nosūtot detaļas klientam, lai klients pats nomainītu vai labotu.
Klientam nav tiesību produktu, rezerves daļu vai saistīto pakalpojumu defektu vai defektu gadījumā, izņemot tos, kas ir skaidri norādīti iepriekš.
Atruna
LAKGRUPPEN jebkurā laikā var mainīt šīs lapas saturu. Uzņēmums LAKGRUPPEN nevar būt atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies vietnes izmantošanas vai, šajā gadījumā, piekļuves vietnei trūkuma dēļ. Lūdzam ņemt vērā, ka preču attēlojums mājaslapā var atšķirties no faktiskā preču izskata. Parādītie attēli ir tikai orientējoši. Tāpēc preces faktiskais izskats var atšķirties no tīmekļa vietnē redzamā ilustrācijas. Mēs neesam atbildīgi par nelielām krāsu vai izmēru atšķirībām, kas norādītas mūsu vietnē. Tas netiek uzskatīts par kļūdu, un tāpēc tas neizraisīs nekādu izmaksu atlīdzināšanu ne saistībā ar sākotnējo sūtījumu, ne atgriešanu.
Privātuma politika
Mēs sadarbojamies ar vairākiem citiem uzņēmumiem, kas uzglabā un apstrādā datus. Uzņēmumi apstrādā informāciju tikai mūsu vārdā un nedrīkst to izmantot saviem mērķiem. Mēs sadarbojamies tikai ar datu apstrādātājiem ES vai valstīs, kas var nodrošināt jūsu informācijai atbilstošu aizsardzību.
Tīmekļa vietne
Vietne pieder un to publicē:
LAKGRUPPEN A/S
Stenhuggervej 30
5230 Odense M
Tālrunis: +45 8874 4000
E-pasts: customerservice@lakgruppen.com
PVN nr.: DK10020360
Noteikumi un nosacījumi pēdējo reizi tika atjaunināti 2022. gada 20. septembrī